Projekty, programy, innowacje,osiągnięcia
PROJEKT „ZAGRANICZNA MOBILNOŚĆ EDUKACYJNA UCZNIÓW I KADRY EDUKACJI SZKOLNEJ” WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO PLUS W RAMACH PROGRAMU
FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA ROZWOJU SPOŁECZNEGO (FERS) 2021-2027 REALIZOWANEGO NA ZASADACH ERASMUS +
przez: Szkołę Podstawową z Oddziałami Integracyjnymi nr 330 w Warszawie
Nr projektu: 2023-1-PL01-KA122-SCH-000135586
Tytuł projektu: Szkolenie Mandarynki- rozwój umiejętności komunikacji międzynarodowej, innowacyjności i kreatywności kadry
Kraje mobilności: Malta, Hiszpania, Chorwacja
Uczestnicy projektu:
Grupa 22 pracowników kadry pedagogicznej pracujących w klasach ogólnych, integracyjnych oraz specjalnych na poziomach: edukacja wczesnoszkolna oraz klasy 4-8. Są to: nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej oraz nauczyciele przedmiotowcy, w tym kadra zarządzająca, nauczyciele wspomagający, nauczyciele świetlicy, pracownicy zespołu psychologiczno-pedagogicznego.
Skrócony opis:
Projekt ma na celu poszerzenie umiejętności i rozwijanie kompetencji, które pozwolą usprawnić i wzbogacić działania kadry w codziennej pracy. Pracownicy wezmą udział
w kursach językowych i kursach metodycznych. Pozwoli to na poszerzenie umiejętności komunikacyjnych w coraz bardziej międzynarodowym środowisku szkolnym, rozwinięcie warsztatu pracy i rozwój kompetencji z zakresu pracy dydaktycznej.
Dofinansowanie projektu z UE: 257 392, 85 PLN
Warszawskie Mistrzostwa Startup Jump Junior!
Z ogromną przyjemnością informujemy, że reprezentanci naszej szkoły: Łukasz, Miłosz i Zbyszek z klasy 8a wygrali pierwsze w historii Warszawskie Mistrzostwa Startup Jump Junior!
We wtorek chłopcy uczestniczyli w finałowej rozgrywce, gdzie musieli od nowa założyć wirtualny sklepik szkolny i prowadzić go przez 6 miesięcy, tzn. podejmować odpowiednie decyzje biznesowe, by sklepik nie tylko nie zbankrutował, ale przynosił zyski. Z początkowego kapitału w wysokości 40000 zł na koniec chłopcy mieli na wirtualnym koncie ponad 120000 zł. Obok zysków oceniano takie kryteria jak zadowolenie klientów, zadowolenie pracowników i inne wskaźniki biznesowe. Nasi reprezentanci zdeklasowali konkurencję i byli niepokonani już od czwartej rundy. Sukces w eliminacjach i powtórzenie go (oraz utrzymanie wyniku w kolejnych rundach) w pełni potwierdzają, że nagroda należała się właśnie im. Gratulacje!
Dobra wiadomość dla całej społeczności szkolnej dotyczy także nagrody: obok indywidualnych nagród rzeczowych dla każdego z chłopców, wygrali oni bowiem roczny dostęp do symulacji biznesowej dla szkoły. Oznacza to, że będziemy mogli zorganizować lekcje biznesu czy kółko biznesowe z użyciem tego profesjonalnego narzędzia jakim jest symulacja firmy Revas.
Dziękujemy, Chłopaki!
„Hackaton Data for City”
Artem z klasy 5b i Olek z klasy 4b reprezentowali szkołę w konkursie „Hackaton Data for City”. Chłopcy opracowali koncepcj®inteligentnego miasta przyszłości, wykonali makietę tegoż miasta i prezentację pomysłów zawartych w makiecie. Mimo, że byli najmłodszymi uczestnikami konkursu,ich pomysły i wykonana praca zostały docenione przez jury i nagrodzone. Chłopcy zajęli pierwsze miejsce ex aequo z drużyną z SP 100 i wygrali 5000 zł na wyposażenie szkoły w nowoczesny sprzęt.
Gratulujemy pomysłowości, cierpliwości i zaangażowania.
Wojewódzkiego Konkursu Recytatorskiego Poezji Religijnej
Szanowni Państwo,
z dumą informujemy, iż Teresa Drąg – uczennica kl. 3B – została laureatką XXI Wojewódzkiego Konkursu Recytatorskiego Poezji Religijnej „Usłysz Panie, moje słowa”.